måndag 5 december 2016

Portföljen 2016-12-05

Nu äntligen har jag börjat igen med min utdelningsportfölj. Har hittat många nya bloggare som är väldigt intressanta som jag följer. Jag är ingen ekonom så jag har tyvärr inte kunskapen att läsa av rapporter utan följer och lär mig av bloggare som hållt på länge med aktier och fonder.
Börjar bli ganska nöjd med denna. Har utdelning varje månad. Just nu är utdelningen på ca 10.000 SEK för 2017. Har massa likvida medel + belåning att stoppa in men avvaktar lite.


Har börjat surra lite sparande och aktier med frugan och hur vi skulle kunna gå i pension lite tidigare än 65 år och hon tycker självklart att det är intressant. Nu är vi inte riktigt ännu där i ålder, vi är båda runt 40+, så vi har massa år framför oss.



/Kör hårt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar